KENALI RAFA

Rafa Green Sdn Bhd adalah sebuah syarikat berdaftar di bawah Akta Jualan Langsung, AJL931607. Merupakan sebuah syarikat rangkaian siber berkonsepkan e-dagang yang mempunyai potensi pasaran yang amat luas. Uptrend mempunyai tenaga pengurusan yang berpengalaman serta mempunyai rangkaian produk yang berkualiti dan halal. Program ini menawarkan dua sumber pendapatan, iaitu pendapatan secara harian melalui Pelan A dan pendapatan secara bulanan melalui Pelan B. Saya adalah usahawan e-dagang Rafa sedang mencari rakan niaga di kalangan mereka yang sedang mencari peluang.


Kelebihan Syarikat Rafa

  1. Pendapatan anda dibayar secara harian dan bulanan.
  2. Plan Pemasarannya menggunakan system hybrid, menggabungkan 2 plan iaitu Plan A (Untuk Pendapatan Segera) dan Plan B (Untuk pendapatan jangka panjang).
  3. Keuntungan dan potensi pendapatan yang tidak terhad.
  4. Syarikat telah melahirkan jutawan terpantas tak sampai 2 tahun.
  5. Perniagaan anda boleh diusahakan 24 jam, semuanya menggunakan internet seperti pendaftaran ahli, pembelian dan jualan produk, pengurusan akaun, pengurusan jaringan anda dan sebagainya.
  6. Anda dapat memperbaiki tahap kesihatan anda dan kecantikan diri tanpa was-was dengan menggunakan produk-produk yang berkualiti dan halal.
  7. Anda boleh menjalankan perniagaan anda dengan tenang dan penuh keyakinan kerana syarikat Rafa merupakan syarikat yang kukuh.
  8. Anda akan dilatih dari segi personal development, pengetahuan asas plan pemasaran syarikat, produk dan sebagainya melalui program latihan yang disediakan khusus oleh pihak syarikat untuk ahli-ahlinya.
  9. Kesimpulannya dengan kaedah merekrut yang dipermudahkan ke tahap luarbiasa dipelopori oleh Rafatopstarfamily peluang untuk anda berjaya dalam perniagaan Internet + Networking ini amat cerah. Mereka yang selama ini hanya buat perniagaan ini secra offline pun boleh jadi jutawan dalam masa yang singkat, inikan anda yang menggunakan kedua-dua kaedah ini.


Wisma Rafa

0 Response to "KENALI RAFA"

Post a Comment